Проблема наступності між дошкільною, початковою, середньою ланками – одна із складних проблем загальної освіти. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти, на усунення суперечок між запитами школи і програмними можливостями ДНЗ, завищеними вимогами окремих батьків щодо підготовки їх дітей; між непідготовленістю дітей, які не охоплені суспільним дошкільним вихованням, і необхідністю враховувати специфіку дошкільної та початкової освіти.
Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у роботі дошкільного закладу та школи важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; робота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтегрованими.
Тому у Обавській школі чітко спланований план наступності у роботі школи та ДНЗ. Згідно цього плану була організована екскурсія вихованців- майбутніх першокласників до школи та знайомство з першою вчителькою Русин Мариною Михайлівною. Діти з радістю спілкувалися з вчителькою, розповідали вірші, ділилися враженнями. |