Організація методичної роботи в Обавській гімназії
Методична робота в гімназії— спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога
Основні завдання методичної роботи:
• організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, підготовка їх до атестації;
• проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного розвитку;
• інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, науки і перспективного педагогічного досвіду;
• залучення вчителів до науково-дослідницької роботи в статусі методистів-кореспондентів відповідних відділів та кафедр обласних інститутів ППО;
• проведення інформаційно-пошукової роботи, створення каталогів, картотек, банків педагогічної інформації тощо;
• організація роботи з обдарованими дітьми через діяльність учнівських наукових товариств, підготовку і проведення олімпіад з базових дисциплін, турнірів юних науковців тощо;
• аналіз стану викладання предметів і навчальних курсів, підготовка рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти
Основні функції методичного кабінету:
• Впровадження інновацій;
• Координація діяльності з РМК, із ЗІППО;
• Консультування;
• Науково - методичне інформування;
• Участь в атестації вчителів;
• Вивчення і аналіз проблем практичної освіти;
• Визначення професійного рівня учителів і творчих здібностей учнів;
• Стажування молодих спеціалістів;
• Масові заходи з учителями та учнями.
Діагностико - аналітичний підхід до планування методичної роботи
• Нормативно-правова база
• Результати соціально-психологічних досліджень
• Методи діагностування
• Сучасні досягнення психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду
• Курсова перепідготовка
• Результати педагогічного моніторингу, висновки внутрішньошкільного контролю
Основні форми методичної роботи в гімназії
залежать від:
• педагогічної культури вчителів;
• морально-психологічного клімату в шкільному колективі;
• матеріально-технічних можливостей гімназії;
•інноваційної відкритості та активності
Методична робота здійснюється за такими напрямами:
1. Поглиблення філософсько-педагогічних знань.
2. Вивчення принципів розвитку української національної гімназії.
3. Освоєння методики викладання додаткових предметів..
4. Систематичне інформування про нові методичні розробки.
5. Оволодіння науково-дослідними навичками.