П`ятниця, 29.03.2024, 15:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Обавська гімназія Мукачівського району
Закарпатської області

Меню сайту
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 58
Міністерство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Грудень » 4 » Засідання методичного об′єднання вчителів гуманітарних дисциплін
20:28
Засідання методичного об′єднання вчителів гуманітарних дисциплін

Згідно плану роботи методичного об′єднання вчителів гуманітарних дисциплін 4 грудня у школі було проведено засідання на тему: «Урок – основна організаційна форма реалізації принципів розвивального навчання» з порядком денним:

  • Повідомлення про підсумки конкурсів та олімпіад з української мови, історії, іноземної мови.
  • Відкритий інтегрований урок з німецької мови та основ здоров′я.
  • Дискусія «Використання інноваційних методів на уроках гуманітарних дисциплін».

Інтегрований урок з німецької мови та основ здоров′я на тему «Улюблена страва. Продукти харчування та здоров′я» провели Гвоздак Наталія Іванівна, вчитель основ здоров′я, та Русин Мар′яна Іванівна, вчитель німецької мови.

Урок передбачав досягнення наступної мети, а саме: застосування лексичних конструкцій із теми, вивчених на попередніх уроках; розвиток соціокультурної компетенції; засвоєння лінгвістичної теорії, вироблення системи мовленнєвих умінь і навичок; розвиток творчої діяльності учнів, умінь і навичок, психологічної готовності до спілкування в різних ситуаціях.

Наталія Іванівна акцентувала увагу учнів на потребі у харчуванні, разом з учнями побудувала піраміду потреб, розповіла про наслідки неправильного харчування.

Під час уроку вчитель виконує функцію не лише вчителя, але й наставника, друга, порадника. Тільки тоді, коли ти сприймаєш людину як друга, інформація засвоюється краще і цікавіше. Тому Мар′яна Іванівна, вчитель німецької мови, спонукала учнів до дружньої атмосфери на уроці.

    Для проведення уроку Мар′яна Іванівна  використала візуальні таблиці, роздатковий матеріал, мультимедійний пристрій, вироби учнів.

  Урок проходив у постійному німецькомовному діалозі з учнями. Використаний метод бесіди, який спрямовував учнів на проведення аналізу, порівнянь, також ситуативні вправи, які застосувались для вдосконалення знань,умінь і навичок учнів. Під час уроку учителбка використала міжпредметні зв’язки, звісно, що простежувався тісний зв'язок з основами здоров′я.

  На даному уроці було проведено такі види та форми роботи, як:

  • Гра «Павутинка» (діти називали іменники з прикметниками);
  • Аудіювання (показ відео «На ринку» та завдання до нього);
  • Sportpause;
  • Гра «Живі речення» (діти складали текст із речень і перекладали їх на українську мову);
  • Гра «Nie, nicht oft, jeden Tag»
  • Інноваційний метод шести капелюхів.

  Учні під час уроку проявляли високий інтерес і активність, практикували застосування свого словникового запасу. У легкій, невимушеній формі та у формі гри пройшов інтегрований відкритий урок німецької мови та основ здоров′я.

  Цілі, які були поставлені викладачами, повністю досягнуті.

Переглядів: 197 | Додав: ОБАВА | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Категорії розділу
Кошик